24-26 اکتوبر کو Javits سینٹر نیویارک میں منعقد ہونے والے 2023 NAB شو کامیابی کے بعد اختتام پزیر ۔۔

 24-26 اکتوبر کو Javits سینٹر  نیویارک میں منعقد ہونے والے 2023 NAB شو کامیابی کے بعد اختتام پزیر ۔۔


24-26 اکتوبر کو Javits سینٹر  نیویارک میں منعقد ہونے والے 2023 NAB شو کامیابی کے بعد اختتام پزیر ۔۔

نیب شو 2023  نیویارک کے لیے کل ابتدائی رجسٹرڈ حاضری 12,231 تک پہنچ گئی۔ 300 اسپیکرز کی میزبانی کرنے والے 225 سے زیادہ سیشن ہوئے



نیویارک (ثاقب سلیم قریشی ) براڈ کاسٹ ایسوسی ایشن کی جانب سے منعقد کردہ نیب شو 2023 کامیابی سے مکمل ہوتے ہوئے 26 اکتوبر کی شام اختتام پذیر ہوا، 

شو میں پہلی بار تاریخ کے تمام تر ریکارڈ توڑدیے گئے ، لاکھوں شرکاء نے رجسٹریشن کرواکر میڈیا انڈسٹری میں ہونے والی جدت اور مستقل میں ان آلات سے نمر آزما ہونے کے لیے بھرپور شرکت کی۔


نیب شو کے دوسرے روز بھی نمائش کنندگان نے شرکاء کی توجہ حاصل کرنے کے لیے صنعت سے وابستہ جدید ٹیکنالوجی کا استعمال کیا، نت نئے تجربے کرتے ہوئے اسکرین کی بہترین عکاسی کی۔

نیب شو میں ڈیجیٹل کمیرہ، لائٹنگ ، ون ونڈو اسکرین اپریشن ، ڈیٹا ٹرانسفر سولیشن ، ایڈوانس ورچول ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے سرمایہ کاروں کی داد وصول کی ۔


نیں شو نیویارک میں سگنینٹ سولیشن کی انتظامیہ 

 کی نمائش ان لوگوں کے لیے اپنی نئی ٹیک کو نمایاں کرنے کے لیے کی گئی  مشترکہ ڈیمو فراہم کیا، جو ایک فارنزک واٹر مارکنگ حل ہے۔ اس نے کہا کہ زائرین نے سیکھا کہ کس طرح SaaS حل "Signiant پلیٹ فارم کے ساتھ مربوط ہوتا ہے تاکہ مواد کی حفاظت کو تیزی سے اور آسانی سے لاگو کرنے میں مدد ملے۔




دوسری جانب رواں سال نیب شو  میں، یہ واضح ہوا  کہ کلاؤڈ سٹوریج میں لاگت میں نمایاں بچت حاصل کرنے کے لیے کیٹلاگ کو صاف کرنا اور بے کار مواد کو کم کرنا میڈیا کمپنیوں کے لیے اولین ترجیح ہے، اس پر بات کرتے ہوئے  "کیرا باکا، چیف ریونیو آفیسر اٹیلیر کریٹیو ٹیکنالوجیز نے کہا۔


ایٹیلیئر ہمارے AI سے چلنے والے FrameDNA ویڈیو ڈیڈپلیکیشن فیچر کے ذریعے مواد کو ڈپلیکیٹ کرنے کے لیے واحد مارکیٹ کے لیے تیار حل پیش کرتا ہے، جو صارف کے لیے دوستانہ، کم ٹچ، کوڈ سے پاک حل ہے،‘‘ اس نے شو کے دوران کہا۔ "فرش پر اس کی نمائش کرنا اور اس سال کی تقریب میں شرکت کرنے والے ٹیکنالوجی کے حکمت عملی اور ایگزیکٹوز کے حقیقی جوش و خروش کا مشاہدہ کرنا ناقابل یقین حد تک دلچسپ رہا ہے۔


دو روزہ میں شو میں دنیا بھر سے 85 کے قریب میڈیا سے کنسرن نمائندگان نے شرکت کرتے ہوئے مستقبل کے براڈ کاسٹ سسٹم کی بنیاد رکھی جسے شرکاء و سرمایہ کاروں میں بے حد مقبولیت حاصل ہوئ۔

نیب شو انتظامیہ نے شب روز محنت کرنے کے بعد اس کامیاب ایونٹ کو منتقی انجام تک پہنچایا۔



0/Post a Comment/Comments

before post content

after post