ساتویں پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ (PATS) مشق 2024 کھاریاں گیریژن میں ایک شاندار اختتامی تقریب کے ساتھ اختتام پذیر


 آئی ایس پی آر

 راولپنڈی، 29 فروری، 2024


 ساتویں پاکستان آرمی ٹیم سپرٹ (PATS) مشق 2024 کھاریاں گیریژن میں ایک شاندار اختتامی تقریب کے ساتھ اختتام پذیر ہوئی۔

 جنرل سید عاصم منیر، NI (M)، چیف آف آرمی سٹاف (COAS) اس موقع پر مہمان خصوصی تھے۔

 60 گھنٹے کی سخت "گشتی مشق" کا مقصد فورم کے شرکاء کی طرف سے اختراعی خیالات اور تجربات کے اشتراک کے ذریعے جنگی مہارتوں کو بڑھانا ہے۔

 مشق میں پاک فوج کی سات ٹیموں اور دوست ممالک بشمول بحرین، اردن، قازقستان، سعودی عرب، مالدیپ، مراکش، قطر، امریکہ، ازبکستان، سری لنکا، تھائی لینڈ اور ترکی کی پندرہ ٹیموں نے حصہ لیا۔  آذربائیجان، چین، جرمنی، انڈونیشیا، مملکت سعودی عرب اور میانمار نے بطور مبصر مشق کا مشاہدہ کیا۔

 یہ مشق پنجاب کے نیم پہاڑی علاقے میں 25 سے 27 فروری 2024 تک کی گئی۔  گزشتہ برسوں کے دوران، مشق نے دوست ممالک کے لیے ایک انتہائی مسابقتی پیشہ ورانہ فوجی سرگرمی کے طور پر بہت اہمیت حاصل کی ہے۔

 تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، سی او اے ایس نے مشق کے مختلف مراحل کے دوران ان کی پیشہ ورانہ مہارت، جسمانی اور ذہنی برداشت اور بلند حوصلے پر حصہ لینے والی ٹیموں کی تعریف کی۔

COAS نے اس طرح کی مشقوں کے دوران باہمی سیکھنے کا اعادہ کیا اور اس بات پر روشنی ڈالی کہ PATS صحیح فورم ہے، جو مناسب طور پر پیشہ ورانہ فوجی مہارتوں اور تمام حصہ لینے والے سپاہیوں کی حکمت عملی کو یکجا کرتا ہے جو جنگ کے بدلتے ہوئے کردار کے سامنے انتہائی ضروری ٹیم جذبے کو فروغ دیتا ہے۔  اس مقصد کے لیے، پاک فوج "کردار، جرأت اور قابلیت کے بھرپور سپاہی صفات کو برقرار رکھتی ہے جو کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں ہمارے جوانوں نے بھرپور طریقے سے دکھایا ہے۔"

آخر میں، COAS نے مشق کے شرکاء کو انفرادی اور ٹیم ایوارڈز سے نوازا۔  تقریب میں شرکت کرنے والے ممالک کے بین الاقوامی مبصرین اور دفاعی اتاشیوں نے بھی شرکت کی اور اس کے پیشہ ورانہ طرز عمل کو سراہا۔

 قبل ازیں آمد پر کمانڈر منگلا کور نے آرمی چیف کا استقبال کیا۔

0/Post a Comment/Comments