جنرل سید عاصم منیر،، چیف آف آرمی اسٹاف نے خیرپور ٹامیوالی بہاولپور کور کی فیلڈ ایکسرسائز کا مشاہدہ کرنے کے لیے دستوں کا دورہ کیا۔


 راولپنڈی، 

جنرل سید عاصم منیر،، چیف آف آرمی اسٹاف نے خیرپور ٹامیوالی   بہاولپور کور کی فیلڈ ایکسرسائز کا مشاہدہ کرنے کے لیے دستوں کا دورہ کیا۔ سی او اے ایس کو فیلڈ ایکسرسائز کے بارے میں بریفنگ دی گئی، جس کا مقصد آپریشنل ماحول میں مستقبل کے چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے درکار مختلف درجوں اور میدان جنگ کے طریقہ کار پر پیشہ ورانہ مہارت کو بڑھانا ہے۔

نے مختلف عناصر کے مربوط فائر اور جنگی مشقوں کا مشاہدہ کیا، بشمول آرمر، میکانائزڈ انفنٹری، آرٹلری، ایئر ڈیفنس، اینٹی  ٹینک گائیڈڈ میزائل (ATGMs) جو کہ پاکستان ایئر فورس (PAF) اور کمبیٹ ایوی ایشن کی طرف سے مستند معاون ہیں۔بعد میں، چیف جسٹس آف پاکستان  نے مشق میں حصہ لینے والے فوجیوں سے بات چیت کی۔

سی او اے ایس نے تربیتی معیار، آپریشنل تیاریوں اور افسران اور دستوں کے بلند حوصلے کو سراہا۔ چیف جسٹس آف پاکستان  نے فوجیوں کو ہدایت کی کہ وہ ہر حال میں روایتی جوش اور جذبے کے ساتھ قوم کی خدمت کرتے رہیں۔"ہم چیلنجوں سے بخوبی واقف ہیں اور قوم کی حمایت سے ہم پاکستان کے دشمنوں کے کسی بھی مذموم عزائم کو ناکام بنانے کے لیے تیار ہیںپاک فوج ہر قسم کی مشکلات کے خلاف پاکستان کی علاقائی سالمیت اور خودمختاری کے دفاع کے لیے پوری طرح تیار ہے۔  پاک فوج کی پوری توجہ مادر وطن کی سرحدوں کے خطرات کے خلاف دفاع پر مرکوز ہے اور قوم کی حمایت سے مسلح افواج پاکستان کے دشمنوں کو شکست دیں گی، انشااللہ، چیف جسٹس آف پاکستان  نے کہا۔ قبل ازیں آرمی چیف کی آمد پر کور کمانڈر بہاولپور نے استقبال کیا۔

0/Post a Comment/Comments