آئندہ چند روز میں پاکستان میں سرمایہ کاری کی خوشخبری ملے گی: نگران وزیراعظم


 اسلام آباد:  نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے کہا ہے کہ ہماری کوشش ہے سرمایہ کاری پاکستان لائی جا سکے، آئندہ کچھ روز میں پاکستان میں سرمایہ کاری کی خوشخبری ملے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم نہ صرف خطے بلکہ خطے کے باہر سے بھی سرمایہ کاری پاکستان لانا چاہتے ہیں، پاکستان اور دیگر ممالک کے درمیان کچھ ایم او یوز پر دستخط ہوں گے، پاکستان میں آئندہ ہفتے سرمایہ کاری سے متعلق اچھی خبریں ملیں گی۔

انوار الحق کاکڑ نے کہا کہ ہمارا فوکس نجکاری پر ہے، خسارے میں چلنے والے اداروں کی نجکاری پر غور کر رہے ہیں، پی آئی اے کی نجکاری پہلی ترجیح ہے، اداروں سے ریونیو نہیں کما سکتے تو ملک ترقی نہیں کر سکتا، اس میں کوئی شک نہیں کہ پاکستان قدرتی وسائل سے مالا مال ہے، انسانی وسائل کی ترقی اور اصلاحات پر کام جاری ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ ایس آئی ایف سی میں سول اور ملٹری قیادت کے لوگ ہیں، ایس آئی ایف سی کے ذریعے سرمایہ کاری پالیسی میں اصلاحات کی جا رہی ہیں، ہمیں اپنے سرمایہ کاروں کو ایس آئی ایف سی میں سرمایہ کاری کیلئے ویلکم کرنا چاہیے۔

انہوں نے مزید کہا کہ حکومتی اخراجات میں کمی کیلئے مختلف لائحہ عمل وضع کئے گئے ہیں، جمہوریت میں مثبت رویے کے ساتھ سب کو اپنا کردار ادا کرنا ہوگا، پاکستان میں میڈیا آزاد اور خودمختار ہے، غزہ میں صورتحال کافی تشویشناک ہے۔

 

0/Post a Comment/Comments