ہیڈلائیز نیوز

 

 

01

رحیم یارخان  کچے میں ڈاکوؤں کے خلاف آپریشن میں پولیس کو کامیابی ۔ڈکیت گینگ کے مزید آٹھ کارندے گرفتار، بھاری  اسلحہ برآمد۔گرفتار ڈاکووں کی تعداد چودہ ہو گئی۔ 3ڈاکو ہلاک ہو چکے۔ترجمان کے مطابق کابل کی سکھانی،شبیر لٹھانی اور کوکانی ڈاکو گروہ اپنے ٹھکانے چھوڑنے لگے۔اور دوسری جانب روانتی کچے میں پولیس چوکیوں پر غیر حاضر پولیس اہلکار کے خلاف ایکشن۔71 غیر حاضر پولیس اہلکاروں کی دو,دو سال کی سروس ختم کر دی گئی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

02

 

پنجاب الیکشن اسٹیٹ بینک کو فنڈز کے اجرا کے حکم کی آج ڈیڈلائن۔وفاقی حکومت کے اکاؤنٹس سے الیکشن کمیشن کو 21 ارب جاری کرنے کا حکم دیا گیا۔سپریم کورٹ نے وزارت خزانہ کو اسٹیٹ بینک کی معاونت کی ہدایت کی تھی۔اسٹیٹ بینک اور وزارت خزانہ سے فنڈز اجراء پر آج رپورٹ طلب کی گئی۔الیکشن کے لیے  فنڈزفراہمی کے عدالتی حکم پر قائمہ کمیٹی خزانہ کا اجلاس آج طلب کر لیا گیا۔سپریم کورٹ کے اسٹیٹ بینک کو فنڈ  اجراء کا احکامات کا قانونی جائزہ لیا جائے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

03

وزیراعظم نے وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ڈھائی بجے پارلیمنٹ ہاؤس میں طلب کرلیا۔اجلاس میں سپریم کورٹ کے فنڈز اجراء سے  متعلق   حکم نامہ پر غور ہوگا۔وزیراعظم شہباز شریف آج قومی اسمبلی اجلاس میں بھی شریک ہوں گے۔وزیر اعظم شہباز شریف فضل الرحمن سے مفتی عبدالشکور کی وفات پر تعزیت بھی کریں گے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

04

 

وزیر داخلہ رانا ثناءاللہ کہتے ہیں

جتنا مرضی زور لگا لیں الیکشن 14مئی کو نہیں ہوں۔نگراں حکومتوں کی موجودگی میں ملک بھر میں الیکشن اسی سال ہوں گے۔فتنے کی غلط پالیسیوں کے باعث ملک کو مشکلات کا سامنا ہے۔آئی ایم ایف کہتا ہے بجلی گیس پٹرول مہنگا اور سبسڈی ختم کرو۔ملک ڈیفالٹ سے بچ گیا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

05

فواد چودھری کہتے ہیں رانا ثناء اللہ چیف جسٹس کو کھلی دھمکی دے رہے ہیں۔میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بولے آج اسٹیٹ بینک پیسے ٹرانسفر کرے گا ۔اور شیڈول کے مطابق  انتخابات ہوں گے۔اگر سپریم کورٹ کے فیصلے پر عملدرآمد نہ ہوا تو جوڈ شیری بیٹھ جائے گی۔فواد چوہدری میں مولانا فضل الرحمن کے الزام پر تحقیقات کا بھی مطالبہ کیا کر دیا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

0/Post a Comment/Comments

before post content

after post