سپورٹس نیوز

 


 

01

قومی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ باؤلر احسان اللہ نے کہا کہ مجھے خوشی ہوتی ہے جب میرا نام شعیب اختر کے ساتھ جوڑا جاتا ہے۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے فاسٹ باؤلر احسان اللہ نے کہا کہ میری کوشش یہی ہے کہ اپنی سٹرینتھ کے مطابق باؤلنگ کروں، شارٹ باؤلنگ کے ساتھ ساتھ یارکرز پر بھی کام کر رہا ہوں، میری خواہش ہے کہ جو بھی ورلڈ کلاس بیٹرز ہوں انہیں آؤٹ کروں۔

انہوں نے کہا کہ شاہین آفریدی اور حارث رؤف جیسے باؤلرز کے ساتھ ڈریسنگ روم شیئر کرنے سے بہت کچھ سیکھا، نجیب اللہ زدران کو بال لگنے کے بعد پشتو میں معذرت کی، نجیب اللہ زدران نے کہا کہ کوئی بات نہیں کھیل کا حصہ ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

02

 

رمضان سپورٹس سیریز کے سلسلے میں قومی کرکٹرز ہاکی کے کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کیلئے نیشنل سٹیڈیم پہنچ گئے۔

پنجاب حکومت کے زیر اہتمام رمضان سیریز کے حوالے سے لاہور میں ہاکی کے مقابلے جاری ہیں، قومی کرکٹ ٹیم کے نائب کپتان شاداب خان، حارث رؤف، فہیم اشرف اور امام الحق نیوزی لینڈ کے ساتھ سیریز کیلئے تربیتی کیمپ سے فارغ ہو کر ہاکی سٹیڈیم پہنچے۔

قومی کرکٹرز نے ہاکی کھیلی، شاداب خان، حارث رؤف، فہیم اشرف اور امام الحق نے پینلٹی شوٹ آؤٹ لی اور گول کیے، پنجاب کی نگران کابینہ میں مشیر کھیل کے فرائض سرانجام دینے والے کرکٹر وہاب ریاض نے ہاکی پلیئرز کی حوصلہ افزائی کیلئے قومی کرکٹرز کو ہاکی سٹیڈیم میں مدعو کیا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

03

 وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کی پولیس نے مہمان کرکٹ ٹیم کو سکیورٹی فراہم کرنے سے معذرت کر لی۔

ذرائع کے مطابق نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کو دورہ پاکستان کے موقع پر اسلام آباد پولیس نے سکیورٹی فراہم کرنے سے معذرت کرتے ہوئے کہا ہے کہ پولیس کو درکار سکیورٹی وسائل مہیا نہیں کیے گئے، وسائل اور اخراجات کی فراہمی پی سی بی کی ذمہ داری ہے۔

وفاقی پولیس کے حکام نے موقف اپناتے ہوئے مزید کہا کہ ہمارے پاس جیمرز بھی نہیں ہیں، مردم شماری، آٹا فراہمی اور ماہ رمضان ڈیوٹیوں پر بھی پولیس مصروف ہے، سکیورٹی کے حوالے سے اجلاس میں پی سی بی کو آگاہ کیا جا چکا ہے۔

اسلام آباد پولیس کے ترجمان نے کہا ہے کہ وزات داخلہ سے وسائل کی فراہمی کی درخواست کر دی ہے، وسائل کی فراہمی پر مہمان کرکٹ ٹیم کی سکیورٹی کے انتظامات کیے جائیں گے، نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کو وسائل مہیا ہونے پر فول پروف سکیورٹی فراہم کی جائے گی۔

واضح رہے پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان پہلا ٹی ٹوئنٹی 14، دوسرا 15 اور تیسرا میچ 17 اپریل کو لاہور میں کھیلا جائے گا، چوتھا اور پانچواں ٹی ٹوئنٹی 20 اور 24 اپریل کو راولپنڈی میں ہو گا، اس کے بعد ون ڈے سیریز کے دو میچز بھی راولپنڈی میں کھیلے جائیں گے۔


0/Post a Comment/Comments

before post content

after post